Subject: 22027 Metsa tee kooskõlastamine
From: "Triinu Kooskora Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 08:58:54 +0200

Tere!

Koostame Sinilahe OÜ tellimusel põhiprojekti „Metsa tee teed ja
tehnovõrgud“ (Roadplan OÜ töö nr 22027). Projekti eesmärk on projekteerida
Lüganuse vallas Liimala külas Metsa tee arendusala kinnistuvälised teed
(sh mahasõit riigiteelt) ja tehnovõrgud.

Transpordiamet on seoses selle projektiga väljastanud Metsa tee ning Metsa
tee 4 kinnistute ja riigitee 13190 Purtse - Liimala – Kõrkküla
ristumiskoha ehitamise nõuded (02.02.2023 nr 7.1-1/23/506-2).

Esitame kooskõlastamiseks projektlahenduse.

Projektlahendus on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/22027ToomajaSepaojaDPteedjatehno
vrgud/EbYNtgD4qxdIiyos2mx8eZEBipLNo9WyaN-_jwCrc4Ri1A?e=AYA0g1>
22027_PP_Metsa tee.zip

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektlahendusele.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn